UWAGA! Wszelkie kopiowanie treści bloga bez mojej zgody będę uważał za kradzież. Wszystkie poniższe teksty (o ile nie napisano inaczej) są tylko i wyłącznie mojego autorstwa. Cytując lub tworząc własny tekst na podstawie mojego, koniecznie zamieść źródło, tj.: http://niskigrabiezca.blogspot.com/

Czytasz kontynuację starego bloga, na którym wciąż znajdziesz setki innych przydatnych postów.

9 grudnia 2019

Koniec regularnego blogowania

Próbowałem jakoś wrócić na bloga, ale jak widzicie, nie odniosłem specjalnego sukcesu. W związku z tym postanowiłem darować sobie kolejne próby i wciskanie się w rolę bloggera, ograniczając swoją rolę do wpisów "raz na ruski rok". Aktualizacje będą więc długie, ale za to rzadkie i bez określonego rytmu. Facebook, Ask itd. można uznać za nieaktywne, chyba że akurat mnie najdzie motywacja do odgruzowania skrzynek. Myślałem nad oddaniem bloga Piotrkowi (którego znacie jako osobę nb, która możecie zapytać o cokolwiek chcecie), ale on też ma milion spraw na głowie i na razie nie rozprasza się blogowaniem. Może w przyszłości to się zmieni.

Dlaczego blog się sypnął? Wszystko wskazuje na to, że mam stwardnienie rozsiane, które solidnie dokłada do mojego i tak beznadziejnego samopoczucia. Muszę ogarniać codzienne obowiązki, kasę na leczenie, edukację, jednocześnie walcząc z niechęcią do wszystkiego wokół. Brakuje mi energii i motywacji do zajmowania się blogiem i ogólnograbieżcową aktywnością. Przyznam też, że czuję się nieco poza codziennymi problemami transów, kiedy przebywam głównie w otoczeniu cisów i garstki "skończonych" transów/nb. Po wyczerpaniu stosu roboczych postów mogę zostać bez tematów, a wtedy blog zostanie zamknięty na amen. ;)

Dostęp do opublikowanych treści pozostaje bez zmian, także spokojnie, nic nie znika.

Trzymajcie się i do zobaczenia kiedyś tam!

9 komentarzy:

  1. Anonimowy12/09/2019

    Przykro to słyszeć, trzymaj się tam!
    Twój blog był i jest bardzo pomocny dla wielu.
    Życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12/11/2019

    Przykro mi, że przerywasz regularne pisanie i tak poważnie chorujesz. Życzę Ci dużo zdrowia i szczęścia w życiu, na które zasługujesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12/16/2019

    Z całego serduszka życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12/28/2019

    strasznie mi przykro z powodu twojego zdrowia i kurde, zawsze mialem nadzieje ze ci sie poprawi. wciaz mam taka nadzieje, trzymaj sie tam i dziekuje za tyle lat zaangazowania w prowadzenie bloga, moze i cie nie znam ale czytam cie od ponad czterech lat, bardzo pomogles mi odkryc siebie i zdobyc wiedze w kwestiach organizacyjnych i o formalnosciach, czuje sie jakbys mnie prowadzil. zycze ci zdrowia i zeby zycie ci sie elegancko ulozylo, sprawiasz wrazenie bardzo swojego chlopa

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda. Życzę bardzo dużo zdrowia i wytrwałości. Oby wszystko się ułożyło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy5/21/2020

    Szkoda. Chcę tylko powiedzieć, że twój blog bardzo mi kiedyś pomógł. Cieszę się ogromnie, że na Ciebie trafiłam.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy5/24/2020

    Mam nadzieję, że jest lepiej. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy6/09/2020

    trzymaj się grabieżco, bardzo mi pomogłeś

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12/31/2022

    Dużo czasu już minęło, ale ja nadal pamiętam, jaką wartość miał i ma dla mnie ten blog. Bardzo mi on kiedyś pomógł, dodawał mi otuchy i pełno nadziei na życie w zgodzie z samym sobą. Dzięki, Grabieżco. Trzymaj się :) ~ Wojtek

    OdpowiedzUsuń

Dodawanie komentarzy bez logowania:
"Anonimowy" - komentarz będzie podpisany jako "Anonimowy"
"Nazwa/adres URL" - komentarz będzie podpisany wybranym przez Ciebie nickiem lub imieniem, można dodać inne informacje (ale nie trzeba).

PAMIĘTAJ! Po drugiej stronie ekranu siedzi żywy człowiek!